Постинг
13.12.2009 16:12 -
Ferrari California
Дизайн-акценти, нови комбинации гуми-джанти, променено окачване, повече мощност и екслузивни интериорни апликации. С това може да се похвали Ferrari California в резултат на намесата на тунинг-специалиста NOVITEC ROSSO.
От компанията коментират, че всички нови аеродинамични елементи са направени от въглеродни нишки, като предния спойлер се закача директно за фабричната броня на автомобила. В задната част на Ferrari California откриваме нов дифузьор и заден спойлер, също проектирани от NOVITEC ROSSO. Акценти в екстериора на колата са и новите 21- и 22 цолови джанти, както и специално разработените за модела гуми от Pirelli.
Комбинацията от нископрофилни гуми и оптимизираното окачване е довело до снижаването на California към пътя с 3.5 сантиметра. Допълнителна сигурност за автомобила гарантира и хидравличната система на NOVITEC ROSSO, която при необходимост може да повдигне предната част на автомобила с 4 сантиметра. Деактивирането на системата може да бъде извършено ръчно или автоматично, при достигането на скорост на движение от 80 км/ч.
Инженерите на NOVITEC ROSSO са си “поиграли” и с двигателя на Ferrari California. В резултат на това, максималната му мощност е увеличена с 40 конски сили и вече достига 500 “кончета”. Максималният въртящ момент също е увеличен- от 485 на 518 Нм при 5300/мин.
От компанията коментират, че всички нови аеродинамични елементи са направени от въглеродни нишки, като предния спойлер се закача директно за фабричната броня на автомобила. В задната част на Ferrari California откриваме нов дифузьор и заден спойлер, също проектирани от NOVITEC ROSSO. Акценти в екстериора на колата са и новите 21- и 22 цолови джанти, както и специално разработените за модела гуми от Pirelli.
Комбинацията от нископрофилни гуми и оптимизираното окачване е довело до снижаването на California към пътя с 3.5 сантиметра. Допълнителна сигурност за автомобила гарантира и хидравличната система на NOVITEC ROSSO, която при необходимост може да повдигне предната част на автомобила с 4 сантиметра. Деактивирането на системата може да бъде извършено ръчно или автоматично, при достигането на скорост на движение от 80 км/ч.
Инженерите на NOVITEC ROSSO са си “поиграли” и с двигателя на Ferrari California. В резултат на това, максималната му мощност е увеличена с 40 конски сили и вече достига 500 “кончета”. Максималният въртящ момент също е увеличен- от 485 на 518 Нм при 5300/мин.
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол