Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2009 11:46 - Сара Джесика Паркър отнесла ритник от крава
Автор: molida Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 565 Коментари: 0 Гласове:
0



image



Актрисата Сара Джесика Паркър отнесла здрав кравешки ритник по време на снимките на последния си филм Did You Hear About The Morgans, пише bliasak.bg. 

Във филма се разказва за семейна двойка пред развод, пред очите на която става брутално убийство. Заради инцидента двамата попадат в програма за защита на свидетелите и са изпратени в дълбоката провинция. Там те се опитват да свикнат с новия си живот, без да се избият взаимно.

В една от сцените Сара Джесика Паркър се опитвала да издои крава, но задачата доста я затруднила. „Не ми хареса да доя крави, нито да яздя кон, нито да стрелям с пушка. Доенето определено не влиза в любимите ми занимания, особено след като кравата ме ритна, докато снимахме сцената. Бях шокирана, когато продуцентите настояха да оставят кадрите. Но не се сърдя на животното, то усещаше, че не ми е мястото там", разказала актрисата.

hotnews.bg



Тагове:   крава,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031